1 oktober 2009

SNART JULAFTON!

Sitter & kollar på "inlåst på fyran. Intressant att titta på. Särskilt med föräldrarna som förundras ganska mycket ändå (okej, inte min soc-mamma). Språket ungdomarna använder & sättet dom beter sig på är vardagsmat för oss andra. Låter som jag är en gammal vis tant nu, men det är ju faktiskt sant.

Jag har varit så duktig idag! Först så hade vi idrott som sista lektion i skolan. Vi hade coopertest (springa 2km under 13 min). Jag & Anna tog det lugnt & joggade/gick dom fem varven runt Arosvallen och kom i mål på c.a 12.48 ;) Så vi klarade oss! Huvudsaken!
Var skönt att inte springa som en dåre som jag gjorde förut, när jag fick 9:52.. Läraren tar ändå den bästa tiden man fått så det kändes lite skitsamma idag!

Satte mig på bussen hem klockan tre. Klockan fyra åkte jag & Madde till badhuset & simmade i en halvtimme. Fram & tillbaka, fraam och tillbaaka - enformigt, men nyttigt! Har ju köpt ett jäkla säsongskort på badhuset så det är väl lika bra att jag använder det! :)

Nu ska jag kolla klart på "inlåst" och sen har jag lite läxa att göra. Frågor om hår & färg jag måste göra tills imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0