Torsdag..

Ännu en skoldag avklarad. Slutade fint med att jag & hanna (det var HON som anmälde oss) ställde upp och spelade upp en liten teater på engelskan.. Något jag HATAR! Men dom som lyssnade skrattade i alla fall, fast den skulle ju vara seriös iofs? skrattandet kan ha berott på min överdramatisering. "OH MY GOOOOD!!!!!! (slår med handen i bordet) Why didn´t THEY stop?!!?!?!" orkar inte gå in på det nå mer, men kul var det


Ska ge mig ut i snöovädret nu och gå på en promenad med Maria. Ska sola tänkte vi! Imorgon är det "eget hår" so står på schemat. Får se om jag väljer att göra någonting, det blev ju inte så lyckat sist om man säger så.. hehe

Lite senare ikväll har jag 4st jag ska prata med som vill komma till mig på salongen! Måste alla vilja komma på samma gång! Så ska klämma in dom i mitt hektiska schema
(skämt)

Är skitnervös för min handledare på praktiken frågade mig idag om hon kudnen få frisörläraren nummer. Vad ska dom prata om? tänk om jag är skitdålig och inte får vara kvar!!!! fast nej, haha, tror inte att det är riktigt så illa. Hoppas inte i alla fall. Vet att du brukar läsa Louice, kan du säga vad dom har för hemlisar för jag är nyfiken!! hehe

ska kila nu. hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0