Julskyltning

Var nere en snabb sväng med mamma på stan för att få lite luft. Ruttnar ju bort bland mitt Renässans-arbete. Tydligen skulle det vara julskyltning idag.

Totalt jävla värdelöst.

Någon hade hängt upp 3 julkulor i fönstret & tyckt att det var fint. Slängde in en vit liten kula också, ojoj, världsklass, får akta så man inte överpyntar!

Nej.. Jag fick i alla fall ingen julkänsla. Kanske berodde det på att det är plusgrader & ingen snö eller att det var sämst julpyntning vart man än tittade.

Imorgon har jag praktik igen. Har ingen kund för ovanlighetens skull, ganska skönt :) Hoppas inte dom på Nikita har så många heller, då kanske dom har tid att fixa mitt skatbo? Ser ut som någon har diarré:at i mitt huvud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0