Gammal goding


En gammal goding som spelade båden 1 & 2 gånger för mycket på gitarren här hemma.

Var skitsur på pappa idag när han inte orkade övningsköra. Han orkar ALDRIG. Kommer aldrig lära mig.. haha. Så när jag var inne på mitt rum, skitsur, så skickade han sms. Först detta:
"Come on ca va"

Jag svarade inte, och då fick jag detta sms:
"Hallåååååå ba"

Jävla pucko.

jaja. Det här är ingen blogg om min pappa. Utan om mig. Och JAG ska nu gå till Natti med Isak & Maria. Vi ska hyra film, och sen titta på den, vad annars..

Ha en trevlig kväll!

Om ni förresten undrar vad han menade i första smset (precis som jag också gjorde) så är det tydligen franska! Enligt honom själv i alla fall.



Kommentarer
Postat av: Angelica

ca va= hur mår du/hur äre... ungefär :)

2009-11-08 @ 11:18:26
Postat av: Ida

hahah angelica, jävla nörd. Kommer med sina små kommentarer & förstör helt det roliga! ;)

2009-11-08 @ 16:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0