Fobi

Det är mycket jobbigt det här med att ha fobi för spyor och att spy. Allt som har med det att göra överhuvudtaget. Det kan handla om att någon säger att dom mår illa, och jag får panik av bara det.
Nu till saken..

Isak var ju som sagt på lagfest igår och kom hem vid fem inatt. Så han var skapligt bakis idag, ja. MEN han hade inte spytt som han brukar göra. Kommer ihåg förra gången.. Åkte till han på kvällen för då låg han hemma & var bakis. Alla hade varit skitpackade runt tre mitt på dagen.. haha. Jag hade pratat med han i telefonen innan och hans att han var helt okej. Så jag åkte dit. Men så fort jag gick in i hans rum och såg en hink bredvid sängen, utifall om han skulle spy, så började jag gråta och mamma fick komma och hämta mig på stört.

Idag åkte jag till han vid två. Han hade inte spytt någonting, men låg ändå i sängen med en kall blöt handduk på magen för att han hade ont i den. Han såg så risig ut, det luktade bakis i rummet och alla vet ju hur man känner sig. Jag kunde i alla fall inte ligga bredvid han i sängen, utan jag låg på soffan i några timmar men sen fick mamma komma och hämta mig. Orkade inte vara kvar. Blir helt knäpp i huvudet.

Ska i alla fall hem till han ikväll, men han tvingat honom att duscha, borsta tänderna ORDENTLIGT, bytt sängkläder och vädrat rummet. Får väl se hur det går..

Det är skitmånga som tycker jag är jättetöntig, men det är en jävla fobi så sluta klaga!! Jag får ont i magen bara någon annan säger att dom har det, och jag får en gråtklump i halsen så fort någon säger att dom mår illa, ofta börjar jag kallsvettas också. MEN det är inget jag kan göra åt, så sluta klaga tack




Kommentarer
Postat av: Madde

Jag kan inte mera än å hålla med !!!!

Å alla nötter som inte fattar kan dra... som sagt vi kan kasta spindlar i deras sängar till dom som har spindel fobi, är de skoj lr?? Men NEEEJ !

2009-11-14 @ 23:11:59
URL: http://mostermadeleine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0