8 november 2009

Fars dag idag! Pappa fick som vanligt en bok och massa godis..

Hyrde två filmer igår med Maria o Isak. När klockan var ett (på natten) hade vi kollat klart på dom och et var dags för Maria att bege sig hemåt. Vi tänkte att vi kunde följa med henne en bit, men hann inte långt förrän Huldt kom och gav oss skjuts. Skönt!
Fick skjuts tillbaka också.. Vill också ha körkort & bil!!!!!!!!!!!!

Jag & Isak fastnade framför en film på teven när vi kom hem igen. Den slutade fyra.. Sov som små barn till klockan halv ett (då jag ställt alarm).

Jag ringde till farfar för jag var sugen på att köra lite! Var längesen nu! Han kom till Isak och sen fick jag köra därifrån, ut på västeråsvägen, genom nya rondellen mot dalarna. Hastighetsgräns 100, härligt :P haha. Vi svängde av efter ett tag på den gamla vägen som går till Silvköparen. Där övade vi lite backning och sen körde vi in till stan igen, till gruvan & övade start i backe, och sen åkte vi och övade parkering bakom idrottshallen. Sen fick det fan vara nog!
De gick hur bra som helst att köra. Världens enklaste bil!

Nu ska vi till farmor & farfar och fika. Imorgon är det praktik & jag ska färga Nette & senare Emma! :) kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0