3 november 2009

Nej, jag har inte dött. Blogg.se har bara varit extremt jävla jättesegt så jag har inte orkat skriva någonting.

Tänker inte skriva nå mer invecklat nu. Kan bara tala om att Stockholm med Isak vad kanon!! Hittade massa fint som jag inte har ork att visa. Första dagen gick vi bra runt i stan och glodde (köpte) och sen på kvällen käkade vi 3-rätters middag!
På söndagen tog vi tunnelbanan till Söder och gick där ett tag, fikade på Waynes (som jag förövrigt saknar i princip VARJE dag här i Sala) och sen åkte vi tillbaka.
Gick på bio på kvällen. Vi såg "UPP 3D" på engelska. haha, jävla barnungehumor

Skulle ha simmart idag med Amanda men när vi kom till badhuset så fick man inte simma för det var tjejkväll där, så det sket sig. Jag gick hem & fikade istället för Jacob fyller 13 idag! Lillskiten.
Var nyss på väg ner på stan med Maria för att sola, men jag fick vända hemåt igen för jag höll bokstavligen talat på att spy rätt ut. Har haft ont i magen hela dagen, men bara krampigt, inte illamående. Men nu kom det. Så jag gick hem & nu ligger jag är & ber till Gud om att jag ska slippa få spy. VÄRSTA som finns

Har bokredovisning i skolan imorgon, så måste leta upp någon bra bokrecension på internet nu.


Kommentarer
Postat av: Angelica

ÅH Waynes påsöder, där jag introducerade dety för dig och isak ju. VA HAR WAYNES konkat i sala?

2009-11-03 @ 20:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0