29 november 2009

Dagen i ära har jag pluggat röven av mig. Kultur & stilhistoria. Ska skriva om vad man hade för kläder, smink, smycken & frisyrer under renässansen. Absolut inte det tråkigaste jag har gjort, men det är ett sånt här jobb som tar sån jävla tid att få ut nå vettigt av! Ni vet, det finns HUR många olika faktasidor som helst, lite fakta om nått här & lite annat där, så man måste först sitta & bestämma vad som är värt att ta med. Sen tar det skitlång tid att sammanställa det, för man måste lägga in en bild & visa hur en pipkrage ser ut, och då hittar man helt plötsligt en ny sida där det står massa annat! Så på 2 timmar kanske jag lyckats åstadkomma 20 meningar bara för att det är så jävla krångligt att sammanställa & få ut nå vettigt av det.
Skitdrygt.

Whiskyn gjorde fan susen med min hals!! Vknade dagen efter & TADAAAAA, inge ont alls!
Whisky vs. penicillin, 1-0

Skitful staving på "penicillin". Var tvungen att kolla hur det stavades. Jag hade nog skrivit pencillin eller pencilin. Säger liksom inte i:et när jag pratar....

Gud så intressant känner jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0