27 november 2009

Alla som jobbar & sliter (inom handel) blir lika glad som jag idag för idag kom lönen! Nu kanske man t.o.m har råd att köpa lite julklappar åt de nära & kära?

Hemma idag med halsfluss! Älskar det, så himla skönt! Jättefint att min hals är invaderad med vita prickar. Kan knappt prata, men minst svälja för då känns det som om någon trycker en kniv igenom ena sidan av halsen & ut genom andra! Mindre bra är det då att det hela tiden känns som jag har något i halsen, är helt uppsvälld, och "måste" svälja hela tiden för att få bort det.. Problemet i det är att det inte finns något att få bort.


Ikväll är det Idol & jag vill inte att någon ska ut. Kanske Mariette. Men sen kan det få vara slut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0