21 november 2009

FAN va bra Calle var igår i Idol! Älskar låtarna han sjöng och att han gjorde dom så bra. MEN, VARFÖR i hela världen hängde Erik löst? Det får inte hända igen. Svimmade ju nästan


nej, jag ljög. Men lite nervös blev jag..

Idag har jag jobbat i kassan 9-16 och sen suttit & skrattat åt fula ungar i Jacobs skolkatalog. Jacob har förövrigt 49 graders feber så det bara skriker svininfluensa om det.
Mamma & pappa ska bort vid sex, men då ska jag & Isak skänga ihop lite fläskilé i creme fraiche-sås m. klyftpotatis! Hur gott som helst.




Kommentarer
Postat av: nicolina

svar: det krossar våra hjärtan......

2009-11-22 @ 02:19:49
URL: http://nicolinae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0