18 november 2009

Hallå där kött & blåbär.

Här flyter allt på som vanligt.
Igår var det kundmottagning i skolan, men jag & Anna fick ingen kund :( Det var bara 3 st som fick det. Så istället klippte jag Anna & hon klippte mig! Välbehövligt!
Efter skolan körde Hanna ut oss till Ikea där vi gick runt & glodde. När vi kom fram och skulle köpa mat så fanns det bara skit (eller egentlien inte, men Hanna kan inte äta allt.) Det här är ungefär konversionen Hanna hade med tjejen bakom disken:
- Nej nej nej nej nej, säg INTE att ni har tagit bort matätten med fläskfilé!!
- (hon med ett leende) Johodu det har vi visste!
Hanna besviken min
- Men vi har ju andra goda saker ur menyn att välja, som kyckling?
- Jag är allergisk, kan inte äta det
- Fisk då?
- Nej det tål jag inte heller..
- Köttbullar med mos?
- Hahaha neehej du! Jag tänker int ebetala 50 spänn för köttbullar! SÅ goda är dom inte!
- Men vi har ju andra alternativ med köttbullar?

Ja, sen kommer jag inte ihåg. Men vad tror hon? Köttbullar som köttbullar?
Vi åkte till Max istället och sen in på en djuraffär o kollade på massa söta djur! hahah. Hade liksom inge bättre för oss :P

Idag är det onsdag och som alltid på onsdagar ska jag iväg o jobba 16:30-22:20 Efter det ska jag hem till min man o sova. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0