15 november 2009

Vaknade halv tolv idag, väckte en morgontrött & söt Isak och sen gick vi ut på en liten promenad :) Skulle köpa te & halstabletter för han har ont i halsen

Åkte hem & duschade vid ett, och sen klockan tre övningskörde jag till Ica för att lämna en film jag, Madde & Isak hyrde igår, och sen till ishallen. Isak hade hockeymatch mot Örebro. Dom förlorade (som vanligt?) och Isak spelade inte hela matchen. Han fick gå & duscha (som vanligt) för att han bråkade & sen kallade domaren för "domarjävel". Så kan det gå! Det var i alla fall jag, mamma, pappa & Madde som kollade! Var lite mer nervös än vanlig när jag körde för att Madde var med. En gravid kvinna är inte kul att ta kål på..

haha fan va hemsk jag låter. SÅ dålig är jag faktiskt inte!

Vi ska åka och köpa mat snart, funderar på att vara lite nyttig (vaaaaaaaaa?) och ta en sallad eller kycklingrulle kanske. Jag & Madde smockade ju i oss glass, kladdkaka & godis igår :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Du va såååå duktig så !!! :)

Fast vi va faktiskt på match i ishallen inte i idrottshallen ;)

2009-11-15 @ 18:44:58
URL: http://mostermadeleine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0