11 november 2009

Bättre start på dagen idag än igår! Hela dagen flöt på mycket bättre. Fick MVG på min fönuppbyggnad och på den där engelska-novellen vi skrev förut. Om negerslavarna som levde i USA.

Jag, Hanna & Anna gjorde en mycket god gärning idag ;) Vi var inne i bildsalen när jag hörde en mobil ligga & surra någonstans. Vi hittade den och det var inte vilken skitmobil som helst, nej hål i hatten, utan en iphone. Det var någon som ringt 5 gånger till den, och vi tänkte att det var antagligen någon som letade efter den. Så vi ringde upp numret och sa att vi hittat mobilen. Gissa om personen blev glad?!

Nu har jag precis slängt i mig lite fil & flingor. Ska svira om till mina ICA-kläder och sen gå & jobba. 16:30-22:20. När jag kommer hem måste jag plugga.. Engelskaprov imorgon :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0