10 november 2009

Vilken jävla dag! Börjar med att jag verkligen ÅLAR mig ur sängen.. Hur trött som helst. Sover hela vägen till Västerås på ett fullproppap 7-tåg. Är på skolan kvart i åtta då jag, inte alls av min stora förvåning, upptäcker att jag börjar halv tio. Första lektionen har vi inte längre eftersom att vi ska göra ett enskilt arbete och det får vi göra hemma.

Nästa lektion började inte ens när den skulle, utan 20 min senare!! 20 minuter kändes jävligt långt just då när man redan väntat i en evighet.

Fick skjuts hem av pappa & sov som en stock hela vägen. Sov ett tag extra i sängen efter det.

Har jag nyss varit och solat, och nu sitter jag här & gäspar c.a 10 ggr i minuten. Seg dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0