7 december 2009

Ni får ursäkta att jag har varit lite smått frånvarande men så kan det gå när man ägnar hela dagarna + kvällarna åt att skriva ett skolarbete. Nu är det klart i alla fall och jag landade på 15 sidor o tror jag har fått med allt osm krävs för MVG. Får jag inte det så går jag  och hoppar ifrån Vallbybron (som min gode kamrat Hanna hade sagt).

SKITTRÅKIGT idag på praktiken. Inte en enda kund. Totalt värdelöst. Maria hjälpe mig i alla fall att få en kund nästa måndag :)

Denna kvällen har jag pluggat (surprise surprise) och jag kommer göra samma sak imorgon. Har prov på torsdag & kan inte plugga på onsdag för då jobbar jag typ till halv elva :( Men tor jag skulle stänga med Anna S, så det ska bli kul. Dom två tjurigaste på Ica, haha!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahaha. Ja nog fan e vi de tjurigaste allt:). Haha./ Anna S

2010-03-14 @ 22:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0