22 december 2009

Två dagar kvar till julafton om inte alla redan räknat ut det! Går alldeles för fort! Har bara köpt en enda julklapp.. bra jobbat. Varför? jo..

Fick lov i fredags o direkt efter skolan åkte jag och Johanna hem till Anna i Arboga för att göra tårta (och sen äta upp hela). Hon fyllde i söndags nämligen :)

På lördagen jobbade jag 12-21 och på söndag 11-20.

Igår var jag på salongen & fixade Marilyns hår & sen Annas. Kom hem runt fyra till Isak. Vi bakade världens godaste chokladkola!! Antar att den redan är slut där hemma..

IDAG hade jag inget för mig. Förutom UM klockan nio. Var hemma tio över nio igen. Hann fan knappt vakna! haha.
Tåget mot Västerås går 11:10. Jag & Isak ska åka o köpa klart alla julklappar :) På tiden känns det som.

Imorgon kommer mammas jobbarkompis hem hit halv elva & vll ha blonda slingor. Så jag ska hjälpa henne med det även omjag HATAR att färga hemma med jävla ica-färger. Man vet aldrig hur det blir. När jag är klar med henne är det ar att byta om till min åkrahallen-outfit. Ska jobba 17-22:20

Inser n att jag hitills inte fått en enda jävla sovmorgonpå detta lov?! Blir väl så att jag sover ut på julafton & missar hela skiten. Lika bra, dagen tar ju slut så snabbt i alla fall.

God Jul & Gott nytt år på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0