16 december 2009

"Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt?"

Nej.

Mina converse står på tork & stövlarna är framme. Lika bra


Vet ni vad som är mer värdelöst än att ha en värdelös lektion? Jo, att ha en värdelös lärare som är värdelös på att lära ut det värdelösa hon försöker lära oss. Därför sket jag i engelskan idag och var hemma redan klockan tio i ett! Skönt! Ligger i soffan nu och funderar på att slumra ett litet tag innan jag ska bege mig ut i snön på cykeln (livsfarligt) för att jobba 16-22:20

Imorgon är sista dagen innan lov kan man säga, för på fredag har vi "avslutning" och då är det inga värdelösa lektioner som står på schemat..
Jag, Hanna och Johanna ska bege oss till en annan håla, nämligen Arboga. Det blir firande utav Anna som ÄNTLIGEN fyller 17! Vi får gratta henne till den mest värdelösa åldern man kan beinna sig i, haha. Själv böjar nedräkningen till 18års-dagen! Inte så jättelångt kvar nu om det ska gå såhär fort!

Mycket "värdelöst" i dagens inlägg känner jag men jag hoppas ni har stått ut. NU: SÖMNTUR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0