13 december 2009

För alla som vill veta & är intresserade, så finns det låtar med Calle & Erik från Idol på Spotify! Calle gör ju låten hur bra som helst & Erik är bara.. MMMM marabou.. Låten är en personlig favorit så det är bara bättre.

Denna vädelösa söndag har jag fått lite sällskap av en stor gråsäl. Bara ca 1 månad kvar nu tills lilla Miliam kommer! LÄNGTAR!

Imorgon har jag praktik. Klockan tio ska jag klippa Maria kompis Louise (louice?). Vet ej vem det är just nu, men som alltid i Sala kommer man känna igen personen när man ser den :P
Ante min trogne kund kommer & ska klippa av sig det mesta av hans hår. Han vill se ut som Andreas & Cimon i Paradise Hotel! På tal om det så börjar det programmet NU så ska avsluta.
Hejpa


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja snart kommer han, lillskrutten <3

2009-12-13 @ 22:40:54
URL: http://Madeleine-Linevik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0