11 decemer 2009

hallå där kött o blåbär. Är så jävla mätt så jag vet knappt vart jag ska ta vägen. Det är som att mättheten har stigit upp ur magen, upp i nacken & vidare till huvudet för jag har liksom ont i huvudet.. Får väl skylla mig själv när man vräker i sig, men är det julbord så är det!
Var ute i Sätra Brunn med salongen som nu har en ny ung tjej antsälld & för första gången fick jag träffa den andra praktikanten dom har där. Hon går i trean i Uppsala. Så vi var alla 6 stycken istället för de 3 (fyra med mig) som det alltid är i salongen.
MYCKET trevligt var det :) God mat & mycket skratt :)

Kom hem lagom till att andra delen av Idol ska börja. Har spelat in första delen så ska kolla på det sen, men ska kolla vem som vinner nu tänkte jag.

Måttligt irriterad är jag nu när Agnes uppträder. INGEn rost överhuvudtaget. Tove är typ 1 miljon ggr bättre eller varför kansk einte sebastian som kom två mot Agnes 2005? Hm VAAvAVAVAVA????? blir fortfarande lika sur när jag tänke på det. Agnes är så jävla värdelös. Önskar att juryn kunde få tycka till om framträdandet. Hört treåringar som sjunger bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0