1 december 2009

1 december 2009. Dagen då jag fick vaccinet insprutat i mig. I armen såklart. Lät lite fel annars

För ni som inte har tagit den:
Var nålen stor? Tittade ej
Gjorde det ont? Nej det sved lite när nålen sattes in, men inge mer.
Har jag börjat gå baklänges eller fått andra symptom? Inte än så länge nej.
Feber? Nej
Ont i armen? Ja faktiskt, om jag för armen uppåt. Rekommenderar därför att inte göra just så med armen. Sen är det klart att man är öm, så man får se till att det inte finns någon i närheten som kan stöta till armen hela tiden (typ som Isak gör just nu)
Gick det fort? Ja om man inte kämpar emot o töntar sig (som anna, moahah. Nej förlåt lilla pullan)
Känns det värt att ha tagit den? Ingen jävla aning. Tog den för att alla andra gjorde. Jag är så mainstream o faller för grupptrycket. Buhuuuu. Får väl se om alla som inte tagit den än börjar falla ner döda hör & var snart.
So long suckers.

Eller så kanske det är som Hanna säger; att någon hemlig konspiration vill utplåna alla på jorden. Jaa. I sånt fall är det väl bara att säga "Grattis, ha så kul helt ensamma här i världen"

NUNUNU ska jag sova på min onda arm. Känns JÄTTEKUL att jag ska jobba i kassan imorgon. Använder liksom bara armarna då. heja mig


Kommentarer
Postat av: Madde

Klart de är värt de :) Nu har man fritt gos och mys tillträde till min lilla pojke när han födds :) Hehe !

2009-12-02 @ 11:26:13
URL: http://mostermadeleine.blogspot.com
Postat av: anna

så mycket kämpade jag faktiskt inte emot, gick bättre än va jag trodde. hihi! :)

2009-12-02 @ 19:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0